Regulamin

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Regulamin

pobytu

  1. Płatność za Państwa pobyt przyjmujemy przy zameldowaniu. Wymagana kwota opłacona może zostać gotówką lub kartą płatniczą.
  2. Zameldowanie w Willi Deco obowiązuje od godziny 16:00. W przypadku wcześniejszego Państwa przyjazdu prosimy o stosowną informację, jednakże nie gwarantujemy dostępności pokoju. Willa Deco posiada przechowalnie bagażu, z której bezpłatnie mogą Państwo korzystać.
  3. Wymeldowanie w Willi Deco obowiązuje do godziny 11:00. W przypadku Państwa chęci późniejszego opuszczenia apartamentu prosimy o kontakt z obsługą.
  4. Codzienne sprzątanie apartamentów nie jest wliczone w cenę. W przypadku przyjazdu na tydzień lub dłużej, Państwa apartament raz w tygodniu zostanie nieodpłatnie posprzątany wraz z wymianą ręczników i pościeli. Na życzenie oferujemy również odpłatne sprzątanie apartamentu w wybranym przez Państwa czasie.
  5. W ramach części wspólnych oferujemy do Państwa dyspozycji żelazko wraz z deską do prasowania oraz odpłatną usługę prania i prasowania.
  6. W Willi Deco oferujemy śniadania serwowane przez zewnętrzną firmę cateringową. Zawsze aktualne menu dostępne jest w recepcji. Złożenie zamówień na śniadanie przyjmujemy z jednodniowym wyprzedzeniem.
  7. Recepcja w Willi Deco czynna jest w okresie Państwa zameldowania i wymeldowania oraz okresowo w ciągu dnia. Ponadto oferujemy Państwu telefon alarmowy, który czynny jest całodobowo.
  8. We wszystkich apartamentach oraz częściach wspólnych obowiązuje całkowity zakaz palenia, poza wyznaczonymi miejscami w ogrodzie oraz na balkonach i tarasach.
  9. Na terenie Willi Deco obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
  10. Opłata za zgubienie karty magnetycznej do drzwi wynosi 30 zł.
  11. Kaucja w Willi Deco pobierana jest w formie danych Państwa karty kredytowej, jako zabezpieczenie przed zniszczeniami. W przypadku ujawnieniu się szkód po Państwa wyjeździe zostaną Państwo poinformowani o wartości szkody, a niezbędna kwota zostanie pobrana z Państwa karty.
  12. Willa Deco nie oferuje dodatkowych łóżek dostawianych do apartamentów.
  13. Rodziny z dziećmi są zawsze mile widziane, dlatego w przypadku jednego dziecka, które śpi na łóżku z rodzicami, nie pobieramy dodatkowych opłat.
  14. W przypadku anulowania rezerwacji na więcej niż 7 dni przed planowanym przyjazdem nie zostaną Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami.
  15. W przypadku anulowania rezerwacji na krócej niż 7 dni przed planowanym przyjazdem, obciążymy Państwa kartę kredytową kwotą równą 30% wartości całej rezerwacji.
  16. Personel ma prawo wejść do pokoju Gościa za jego zgodą, w przypadku niebezpieczeństwa zagrażającego innym osobom lub niespełniania warunków regulaminu.
Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij